User-generated-content maar dan anders

Posted on .

Het Belgische Proximus heeft een nieuwe campagne gelanceerd waarin bezoekers worden gevraagd om een beelden in te zenden voor een nieuwe tv-commercial. Een geanimeerde lijntekening is het uitgangspunt waar je zelf foto’s kunt plaatsen. Beeldje voor beeldje wordt zo een film gemaakt. Een buitengewoon coole manier om je doelgroep te betrekken bij de verkoop van […]

Het Belgische Proximus heeft een nieuwe campagne gelanceerd waarin bezoekers worden gevraagd om een beelden in te zenden voor een nieuwe tv-commercial. Een geanimeerde lijntekening is het uitgangspunt waar je zelf foto’s kunt plaatsen. Beeldje voor beeldje wordt zo een film gemaakt. Een buitengewoon coole manier om je doelgroep te betrekken bij de verkoop van je producten en diensten.

Het ‘maken’ van de film gaat heel eenvoudig, met een heldere en vooral simpel gehouden navigatie. Een schuifbalk waarmee je snel door de film kunt scrollen zou wel een aanvulling zijn.


De commercial in lijntekening op YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author


Comment

  1. You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Bert de Weerd user experience designer