Jongerenmarketing: hoe het NIET moet

Posted on .

Via MarketingFacts kwam ik op het volgende filmpje van Attacom Jongerencommunicatie over hoe je vooral niet met jongeren moet communiceren. Het filmpje laat zien dat ‘wij’ ouderen ons vooral niet moeten indenken dat we door na-apen beter met jongeren communiceren. Wie wil er nu niet gewoon serieus worden genomen? Amusementsfactor: hoog! Filmpje

Via MarketingFacts kwam ik op het volgende filmpje van Attacom Jongerencommunicatie over hoe je vooral niet met jongeren moet communiceren. Het filmpje laat zien dat ‘wij’ ouderen ons vooral niet moeten indenken dat we door na-apen beter met jongeren communiceren. Wie wil er nu niet gewoon serieus worden genomen? Amusementsfactor: hoog!

Filmpje

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author


Comment

  1. You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Bert de Weerd user experience designer