Interactieontwerp: Ticketing-systeem

Posted on .

Om de afhandeling van service gerichte vragen van klanten beter te stroomlijnen en vooral ook om deze beter in kaart te brengen, heb ik voor Ras Informatisering het grafisch en interactieontwerp gedaan voor een eigen ticketing-systeem. Aanmelden. Openstaande tickets. Discussie/voortgang in een ticket. Nieuw ticket aanmaken.

Om de afhandeling van service gerichte vragen van klanten beter te stroomlijnen en vooral ook om deze beter in kaart te brengen, heb ik voor Ras Informatisering het grafisch en interactieontwerp gedaan voor een eigen ticketing-systeem.

login pagina
Aanmelden.
Tickets
Openstaande tickets.
Reading tickets
Discussie/voortgang in een ticket.
Add new ticket
Nieuw ticket aanmaken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author


Comment

  1. You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Bert de Weerd user experience designer